Cykel återfunnen!

Det är sant! Min nya kompis cykeln har hittat hem! Igår när jag kom hem stod den i hallen. En av våra grannar hade haft ett öga öppet och sett att min cykel stått vid grovsopen och stoppat ner en liten lapp i brevlådan. Något vi tyckte var väl värt en blomma. Så idag tog jag min nyfunne vän och cyklade åter till jobbet, glad i hågen. Vilken bra start på dagen. Man känner sig så mycket mer pigg när man börjar dagen med en cykeltur. Tänk att jag väntat så länge med att ta steget mot att bli cyklist.

Igår var jag förbi en skobutik och köpte ett par nya gympadojjor. Ja de jag har nu är inte mycket att hänga i julgranen så det behövdes verkligen. Passade på att köpa ett par till Mr T också som han kan ha på jobbet, en liten påskpresent i förskott. Det livar faktiskt upp veckan när man gör något litet extra både för sig själv, men också för någon annan.

Köp något litet till dig själv idag, det är du värd!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Klara

Vilken tur att du fick tillbaka cykeln! Du använder väl hjälm?

Cykla försiktigt!

Kramar

2009-04-02 @ 17:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0