Vår med knoppar som brister

Otroligt skön morgon hade jag idag på väg till jobbet. Tycker det är så himla härligt att se hur knopparna på träden ivrigt försöker slå ut för att bilda stora lövkronor. Att det har börjat bli varmare är toppen och när solen skiner blir jag alldeles glad i själen och känner att livet inte alls är pjåkigt.

Jag har nu snart lyckats ta mig igenom en rejäl förkylning. Jag ser ljuset på andra sidan så att säga. Dessvärre har jag lyckats smitta Mr T och det är inte bra nu till helgen. Vi ska nämligen bygga huset i Katrineholm då och för det krävs friska och starka kroppar. Ser fram emot att få huset färdigt så jag kan få börja pilla med inredningen.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0