Vår!?

Igår var det en alldeles underbar dag. Jag och Mr T var på stan och strosade och gjorde några fynd. Lunch i solen på kungsholmen är heller inte fel! Det är så våren ska vara. Idag hängde ju tyvärr inte våren med lika bra. Mulet och inte alls lika varmt. Då blev jag besviken. Känner liksom att det är dags nu för våren att stanna kvar. Idag åkte vi stugan i Katrineholm för att göra en riktig kraftansträngning, skotta grus. O j-klar va tungt det är. Jag är så trött i arrnarna nu så något gym behöver jag inte gå till den här veckan i alla fall. Men otroligt skönt att ha grundarbetet gjort nu. Och som tur var höll sig regnet borta också!

Den här veckan tror jag kommer gå fort. Jobbar som vanligt mån-ons men på ons kväll bär det av till Dalarna. På torsdag ska jag nämligen göra ett besök på Siljansnäs skola, min gamla låg- och mellanstadie skola, och filma några barn för Bolibompa. Det ska bli riktigt roligt och arbetsdagen blir lite annorlunda. Sen blir jag kvar där uppe ett par dagar över påsk. Hoppas att vårsolen tittar fram igen och håller sig kvar. Det vore skönt!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Klara

Hej!

Ville bara önska er en riktigt glad påsk!



Kramar

2009-04-06 @ 22:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0