Back in the hous of Television

Japps. Nu är vi tilbaka på fast mark och i vardagen. I måndags åkte vi ut till skärgården med en båt och där blev vi kvar över natten och åkte hem stockholms city igår. Det var ett jättetrevligt och roligt seminarium. Jag sov dessvärre inte många timmar vilket förklarar varför jag klockan 21.00 igår inte orkade se klart den film jag och Mr T påbörjar utan fick släpa mig i säng istället. Väldigt skönt att lägga huvudet på kudden. Faktiskt så skönt att jag hade stora problem att kliva ur sängen imorse. Cykelturen till jobbet i morse trodde jag inte att jag skulle klara men det visade sig gå relativt bra. Jag är ju trots allt på jobbet nu...

Vädret idag är inte det bästa... Regnet studsar försiktigt mot taket utanför mitt fönster men det är faktiskt rätt mysigt. Jag sitter med Céline Dion som sjunger "Bewitched, Bothered and Bewildered" i lurarna och det är faktiskt ganska rofyllt. Igår på vägen hem från båten gick jag förbi Axelssons och passade på att gå in för att kika om jag kunde hitta en klänning till det bröllop vi ska på om ungefär två veckor. Jag kom inte ut tomhänt. Jag lyckades faktiskt hitta en riktigt fin klänning som kommer passa bra till de skor jag har till. Jag har fått upp ögonen för Axelssons den här sommaren, släppt de fördommar jag haft mot butiken. Jag har helt enkelt blivit överbevisad... det finns annat än kläder för 40/50 +are.

Det är faktiskt ganska skönt att komma tillbaka till vardagslunken. Men det kanske beror på att den inte vara så länge, för på måndag blir ju jag och Mr T lägenhetsägare!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0