Det nya snigelskalet

Igår var en lyckans dag då vi fick nycklarna till vår nya lägenhet. Vi åkte upp i hissen på små rosa moln och skulle tillsammans öppna dörren till vår nya borg. Vilken känsla! som min kära kollegas dotter skulle ha sagt. Vår första måltid avnjöts på balkongen sittandes på var sin utfälld balkongstol i äkta plast! Inflyttningsskålen gjordes med hjälp av två plastglas och en flaska "Chapel Hill". Där satt vi på var sin stol och blickade ut mot stockholms höjder och glimten mot havet. Det var en charmig stund. Redan igår kväll hade vi rivit ut garderoberna (vilket inte var det lättaste!) och målat taket en gång i sovrummet. Det känns riktigt bra att ha kommit igång direkt! För att komma ner i varv satte jag mig och laddade ner funktioner till den iPhone jag kommer få i veckan. Sååå roligt! Nu vill jag bara att den ska landa i min hand snarast möjligt!

Vad behövs när man ska göra om en lägenhet...
Startkittet...

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0