Första dagen i verkligheten igen

Idag är det måndag och det betyder att jag har börjar jobba igen. Och det känns faktiskt inte så dumt. Idag börjar jag nämligen min renlevnadsstil också. Nu är det cykeln som gäller fram och tillbaka till jobbet och inget godis förutom på speciella tillfällen. Man inser inte förrän man är mitt i det vilket enormt sockersug man har. Så nu gäller det att försöka råda bot på det.

I lördags firade alltså jag och Mr T en flerårsdag och det var jättemysigt. En hel dag med bara vi två. Igår, söndag, var det så fint väder så då gick vi ner till det lokala badet och låg på gräsmattan och bara slappade. Såå skönt!

Det är bäst att återgå till arbetet nu. Det finns ju en del att göra så här första dagen efter semestern.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0