Packar min låda

Nu är det igång, det underbara packandet av lådor. Okay, det kanske inte är fullt så underbart. Är det inte fantastiskt hur man lyckas fastna med att titta igenom det gamla fotoalbummet som stått orört i hyllan eller rensa igenom högar man inte visste fanns. Jag tycker verkligen att jag är duktig på att inte spara på en massa onödigt och ändå finns det liksom där. Jag ger åter löftet att jag ska bli bättre på att inte spara på onödiga saker i hopp om att det materiella livet ska bli lite lättare. Vi får väll se...

Lägger upp lite bilder från bröllopet i Lysekil...
Tjing!

Det var väldigt varmt den dagen. Men för en som gillar värme var det toppen.
Det var väldigt varmt den dagen. Men för en som gillar värme var det toppen.

THE couple! Me and my darling. Jag är inte ond... har dock en återkommande tendens till att få röda ögon på foton.
THE couple! Me and my darling. Jag är inte ond... har dock en återkommande tendens till att få röda ögon på foton.

Ja här är vi. Jag och bruden i Lysekil.
Ja här är vi. Jag och bruden i Lysekil.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Kul o se oss, men vi ser lite flummiga ut ;) Hoppas allt är bra med er! kramar

2009-08-17 @ 23:38:50
URL: http://nlie-nlie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0