Tur och retur Lysekil

Så var man hemma igen för en snabb ompackning. I lördags bar det av mot Lysekil där ett par vänner gifte sig. Det var upp med tuppen vid 5.30 för att åka 06.00. Resan gick facktiskt ganska smärtfritt. Väldigt varmt och väldigt ont i baken var det negativa resultatet men vi hade roligt och fick se nya delar av Sverigekartan. Vi var framme vid 12 snåret och lämnade av vår medpassagerare på rätt plats för att sen åka till vårat bokade hus på en närbelägen camping. Snabbt ombyte och tillfixning sen var det iväg till bröllopet som gällde. Det blev en väldigt fin sermoni på en kulle mot vattnet och det var superfint väder om än lite varmt. Det hela blev väldigt lyckat! God mat ocg gott sällskap med roliga och fina tal. Jag ska försöka få in lite bilder senare.

Idag ska jag iväg till skärgården med jobbet. Det ska bli jätteroligt! Klockan 9.30 går båten så jag måste börja röra på mig snart. Lite nervös för båtresan men hey, det löser sig. Jag får berätta om våra bravader på onsdag när jag är hemma igen.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0