Vi börjar helgen med en gala

Så var det fredag igen och ytterligare en vecka har haft sin gång. Nu är helgen på intågande och med den en massa skoj. Ikväll är det TV-galan Kristallen som gäller. Jo-jo. Fick en biljett så nu ska här galas! Jag har dock inte bestämt mig för vilken tid jag ska ta mig dit men det visar sig senare... Kläder! Det är ett knepigt kapitel tycker jag. Eftersom jag aldrig varit där tidigare känner jag att jag är helt vilse vad gäller valet av kläder. Jag frågade en av mina kära kollegor som delade med sig av sin outfit för kvällen. Det verkar som att klänning är ett hett tips i alla fall. Det ska i alla fall bli väldigt kul att få vara med om det.

Imorgon är det ju då lördag och denna lördag ska vi iväg på Mr T:s ena kusins bröllop. Självklart har man köpt en ny klänning till detta event. Det blir en /lila/rosa/svart. När jag skriver det så här känner jag att det kaaanske inte låter så snyggt, men jag tycker det blir bra.

Söndag. Just det... tanken är att jag ska powerwalka tjejmilen på söndag. Jag hoppas bara att jag får sova ordentligt innan dess. För om jag är så trött som jag är idag är frågan om jag inte somnar på vägen. Jag har i alla fall köpt nya skor och tränat regelbundet. Så det är bara att ge sig iväg. Hoppas det blir en rolig upplevelse också! Inte bara nyttig.

För er som inte ska på kristallen, bröllop eller springa tjejmilen, ha en lugn och skön helg!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0