En vanlig tisdag

Så var det tisdag. En helt vanlig tisdag. Hade tänkt ringa svärmor och kollat om hon ville åka till IKEA men så kände jag att jag nog inte orkade det. Igår kväll började jag få ont i halsen. Inte bra! Och i morse när jag vakna var det inte bättre, men heller inte sämre. Kan ju vara en helt vanlig förkylning. Kanske glömde halsduken igår?!

Igår bar det av för att titta på festlokal på kvällen. Den ligger på Långholmen och verkar faktiskt riktigt bra. Maffig lokal som ligger centralt. Försökte idag igen få tag på det första stället som vi fortfarande är intresserade av men de kunde tydligen inte bestämma något förrän efter trettondagen då de "öppnat" igen. De har ju inte precis stängt, men de arbetar tydligen inte denna vecka. Måste säga att jag inte tycker att vi blivit så väl bemötta på det stället. Känns liksom inte lika roligt att ha festen där längre eftersom de inte är engagerade.

Idag flyttar min vän Mary och det ska bli så roligt att ha henne på lite närmare avstånd. Nu blir det faktiskt riktigt nära, tilll och med på rätt sida av stan. Hoppas på att kunna åka dit redan idag och se hur hon bor. Såklart kommer allt vara en enda stor kartong men det är spännande!

Jobbar hemifrån idag också och kommer nog göra det imorrn med om inget annat händer. Skönt. Har påbörjar andra laget med färg på min spegelram idag så den ska nog kunna bli färdig för att sättas upp idag. Gäller bara att vi har grejer till att göra det med hemma.

Vi har nu iaf bestämt oss för vilket inbjudningskort vi ska skicka iväg för bröllopet. Jag känner mig riktigt nöjd! Hur det ser ut tänker jag inte förtälja än. Måste ju ha något som får er att hänga kvar på bloggen ;).

Nä, nu ska jag och Jersey ta och äta lite lunch tror jag. Börjar bli dags för det i alla fall.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0