Frdagsmyyys

Så var ännu en arbetsvecka snart avklarad. Imorse sa jag till Mr T: "Åh vad jag önskar att det vore lördag idag". Jag ville verkligen inte kliva upp, ville få ligga kvar och sova vidare. Men icke. Igår hade Mr T över en vän och det blev en riktig spelkväll. Det var verkligen jättelänge sen jag spelade tv-/dataspel och hade gjort klart för Mr T redan på vägen hem att jag inte var så road av det där. Skulle jag inte ha gjort! Den som skrek mest under kvällen var jag och jag skrattade så jag fick ont i magen. Det var riktigt roligt. Det traditionella Super Mario har fått sig en ny skrud. Mr T var såklart Mario, Mr T:s vän var Luigi och själv vart jag iförd en skrud som svamp med väldigt stort huvud. Det var verkligen roligt, grannarna måste ha undrat vad vi höll på med med tanke på att jag skrek rakt ut varje gång jag föll ner i ett hål eller blev puttad på en ondskefull varelse. Det som var extra roligt var att vi alla tre spelade samtidigt på en och samma bana. Det blev liksom lite svårare. Jag är ju lite av en dålig förlorare när det gäller sådan där också, antar att det triggade Mr T lite extra. Det verkade i alla fall så med tanke på att han X antal gånger plockade upp mig och bar omkring på mig (i spelet!), putta ner mig för stup och snodde min svampar (de som gör att man blir stor gubbe). Jaja, summan av kardemumman är att det var väldigt roligt! Här kommer en liten återblick från gårdagen:

En återblick från spelkvällen med Super Mario.



Idag ska jag tillsammans med sex stycken andra gå ut och äta middag. Det ser jag fram emot! Kommer nog bli jättretrevligt! Maten vet jag är god eftersom jag ätit där tidigare. Mums! En härlig avslutning på arbetsveckan!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0