Gott Nytt År!

Önskar jag Er alla. Det här blir det sista inlågget för i år. Jag och Mr T har förberett middag för kvällen och väntar nu på att vår vän Mary ska komma hit. Det blir ett lugnt Nyårsfirande och det ska bli riktigt skönt. Vi har bullat upp med trerättersmiddag, dataspel, film, godis, nyårsfirande, skumpa mm. Hoppas vi har allt vi behöver. Lyckades göra en rejäl storstådning idag också, inför nya året och allt. Har varit förkyld den här veckan och det satte sig på halsen. Men idag har jag fått tillbaka min röst om än med lite wiskytoner. Hoppas på att vara ännu bättre imorrn. Idag fick vi också in det nya skrivbordet i arbetsrummet. Det blev jättebra! Så nu ser det prydligt ut igen. Helt i min smak.
Hoppas ni alla får en lyckad start på året!

Gott Nytt År!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0