"Hej mitt vinterland"

... "nu är du här". Det var så jag tänkte imorse när jag stod och väntade på bussen på väg till jobbet. Så här såg det ut:

Vinterlandet 091215

Igår fixade jag och Mr T med datorn hemma. Hade fått ett nytt program som behövde installeras. Det tog sin tid men nu är det på plats! Fick inköpt en julklapp igår på vägen hem också. Väldigt bra!

Tänkt att det faktiskt kommit snö nu! Det är med balndade känslor. Det är väldigt fint och mysigt men har man bil är det inte det mest ultimata underlaget... som tur är åker jag inte bil till jobbet utan de gånger vi tar bilen nu när det är snö får vi helt enkelt tänka oss för en gång extra. Hoppas, hoppas bara att det ligger kvar till jul nu. Men det kanske är att hoppas för mycket. Nu är det dags att inta dagens utmaningar!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0