Julefrid och Nyårstid

Jojo, nu är julen förbi och det är dags att se fram emot det nya året. Härligt härligt! Julen firade jag med Mr T:s släkt och familj. På julafton hemma hos Mr T:s mamma. Det var jätteskönt. Vi sov kvar där till juldagen då vi åkte hem för att få gäster. Pelle och Nathalie kom över på sopp-middag och lite tv-spel. I lördags gav vi oss ut på shopping och fyndade skor, på söndagen blev det också till att ge sig ut bland affärerna och vi hittade även då lite smått och gott. Mr T tog initiativet till att kika på vigselringar och det var riktigt roligt, men svårt! Tänk vad mycket fint det finns! Men jag hittade ett par stycken som jag blev mer förtjust i. Idag jobbar jag hemifrån vilket är rätt skönt. Dock lite småjobbigt då jag inte får allt att fungera som det ska... ibland blir jag väldigt trött på teknik.

Vi har inte bestämt oss helt för hur vi ska göra med nyår. Om det inte dyker upp något speciellt skulle det vara skönt att bara fira vi två. Jag och Mr T. Ett lugnt nyår. Men vi får se hur det ter sig till slut.

Idag har jag även hunnit slipam och måla en spegel jag tänkt ha i hallen. Så här ser den ut just nu:

Från trä till vit.

Ska bli roligt att få upp den på väggen sedan! Det behövs också! Lite småjobbigt när mn inte kan ta sig en sista titt på hur man ser ut innan man kliver över tröskeln.

Dags att fortsätta med da wörk...

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0