Julen närmar sig!

Den här veckan är en bra vecka. Jag jobbar bara måndag och tisdag sen är jag ledig i fem dagar! Det ska bli så skönt! Nu har vi gjort upp planerna för julafton också. Det känns bra, så man vet vad man har att se fram emot.

I lördags var jag "husmor" och bakade julklappar, tvättade, diskade och möblerade om och städade kontoret. Det blev mycket bättre tycker jag, även om det inte är helt färdigt. Det går sakta men säkert framåt. Jag lyckades även med att få klart Mr T:s julklapp! Yihaa! Det har verkligen tagit mig tid att ta ett beslut. Men det är roligt och skönt att det nu är klart. Spännande att se om han blir glad över den. Igår blev det till att ge sig ut. Jag och Mary åkte till en gemensam vän, Anna, och tittade på hennes nya lägenhet. Väldigt roligt att träffas och roligt att se hennes lägenhet också. Det blev till att fika och "snacka lite skit". Sen började klockan rulla iväg och det var dags att dra sig hemmåt. När jag kom hem var Mr T:s mamma där på en fika så jag slog mig ner och pratade lite med dem innan hon gick hemmåt. Det blev en lugn kväll vilket var jätteskönt. Ja förrutom att vi ca 20.30 var tvugna att åka till Mr T:s jobb för att fixa med beställning. De hade nämligen glömt att göra det innan de stängde butiken. Men det gjorde oss inte så mycket att åka dit. För det första var det inte så sent och för det andra så tar det ju inte så lång tid att åka dit (bara 2 tunnelbanestationer bort).

Igår beställde jag också två tapetprover so jag tänkt använda till lite pyssel. Väntar med spänning på att de ska komma!

Idag blir det jullunch på jobbet och det hoppas jag blir smarrigt!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0