Morgonen efter kvällen

Igår var det till att vara på "screening"-kväll på SVT efter min vanliga arbetsdag. Väldigt roligt! Vi tittade på program som går i TV nu och program som kommer att börja gå inom snar framtid. Jag blir så inspirerad till att jobba mer med TV och det är faktsikt lite jobbigt eftersom jag vet att det inte kommer att bli så inom den närmaste framtiden. Jag vill, jag vill, jag vill!

Imorse var det riktigt jobbigt att ta sig ur sängen. Jag är såå trött! Så trött att jag glömde mobilen hemma. På vägen till jobbet kom jag på att den fortfarande satt i sitt laddningsställ på byrån hemma och det var ingen idé att vända om för att få den med sig. Så om någon försöker höra av sig till mig och jag inte svarar beror det inte på ointresse utan på att mitt huvud inte kunde komma ihåg "nallen" i morse.

Nä nu är det nog dags att återgå till vardagsrutinerna på jobbet.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0