Åter på hemmaplan

Så har snart fem underbara veckors semester rullat förbi. Igår kom vi hem från sista turen till Katrineholm för i sommar för att få några dagars ledighet hemma. Det är skönt att ha några dagar innan det är det dags att börja jobba igen. Den här sommarledigheten har som alla de andra gått fort men det känns ändå som att vi hunnit med det vi velat och ändå inte stressat runt. Riktigt skönt. Semestern började alltså nere i Falkenberg på västkusten i ungefär en och en halv vecka. Sen åkte vi hem för att tvätta och packa om. Vidare bar det dagen efter till Katrineholm där vi också blev i ungefär en och en halv vecka. Därifrån åkte vi sedan till dalarna och på vägen upp träffade vi två av mina morbröder. Där blev vi i 4 dagar och sen bar det hemåt. På vägen ner svängde vi förbi ytterligare en morbror. Dagen efter bar det åter iväg till Katrineholm och där blev vi kvar tills igår. En snabbgenomgång över vart vi befunnit oss den senaste månaden. Det är väldigt roligt att vi fått klart vårt hus i Katrineholm. Där trivs vi jättebra och är riktigt nöjda med vårt verk. Jag ska försöka få in lite bilder på huset här så ni får se hur det hela blev. Nu näst väntar den nya lägenheten som vi ska ta oss ann den 17 augusti. Det ska också bli riktigt skoj! Det dröjer dock ett tag till den 17 augusti och innan dess känns det som vi kommer bo på ett lager med alla flyttlådor.Här om dagen var vi till en färgaffär och tittade på de färger vi vill ha i sovrummet och vardagsrummet. Jag tror att vi har bestämt oss.

Ikväll ska jag iväg och träffa mina kära vänner E och M. Det måste vara över en månad sen jag såg dem så det ska bli ett kärt återseende. Nu hoppas jag kunna uppdatera min blogg lika flittigt som innan semestern.


Var inte inskränkt - Have an open mind!

/Fredrika

Kommentarer
Postat av: Klara

Hej!

Låter som att ni haft det skönt! Kul med huset också :) Men nu blir jag nyfiken, var flyttar ni?? Hinner du med en fika eller så nästa vecka?

Kramar Klara

2009-07-30 @ 15:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0