Kort sammanfattning mitt i sommaren

Heeej! Nu är det länge sen jag skrev. Har varit nere på västkusten i en och en halv vecka och haft det mest underbara vädret man kan tänka sig hela tiden! Inte en enda droppe regn och knappt ett vitt moln på himlen. Men nu är vi hemma över natten för att packa om väskan. Imorgon bär det av mot Katrineholm där vi ska vara i ungefär en vecka. Hoppas på bra väder framöver också men det gör så klart inte lika mycket om det blir dåligt nu när man haft det så bra i början av semestern. Det är otroligt skönt att ha semester! Jag hoppas bara att jag lyckas komma ner i varv ordentligt innan det är dags att börja jobba igen. Nu är det bäst att jag springer och fortsätter att packa. Tittar in när jag får möjligheten igen. Håll tummarna för solen!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0