Stannar upp för ett kort tag

Idag kom vi, jag och Mr T hem från att ha varit i Katrineholm i ungefär en och en halv vecka för att sedan bege oss uppåt mot dalarna och mina föräldrar. På vägen upp passade vi på att träffa två av mina morbröder (och blev bjudna på lunch!). På vägen ner tog vi en fika med en gammal vän till mig och hennes kille och senare åt vi middag med ytterligare en morbror och hans familj. Mycket trevligt och ansträngande då de hade en studsmatta på tomten som barnen höll igång oss med. Har man dålig kondis eller vad!? Med tanke på att jag ska springa tjejmilen med några kollegor i augusti måste jag nog bättra på den rejält...

Nu har vi i alla fall fått ordning på vår stuga i Katrineholm. Det enda som återstår är lasering av fönster och lister i taket. Sen är det verkligen helt klart på insidan. Trivs jättebra i stugan! Vi gjorde ett riktigt fynd på en antik loppis i stan då vi hittade ett hörnskåp som kom att passa perfekt i stugan. Så nu har vi även lyckats skaffa oss lite förvaring. Väldigt bra!

Så nu när vi  stannat upp för ett kort tag och har varit hemma för att tvätta lite kläder kan vi åter åka iväg på Sveriges vägar och håller såklart tummarna för soligt väder. Måste säga att vi kan inte klaga nämnvärt på det vädret vi har haft och det är vi väldigt glada för. Håll i hatten!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0