Dan före dan före dan

Jaa, nu är det faktiskt sista dagen innan semestern. Underbart! Men herre min je va trött jag är. Idag orkade jag knappt rulla över sängkanten. Jag sitter som i dvala framför datorn på jobbet och hoppas liksom på att vakna till liv inom en snar framtid. Jag får la se hur länge jag orkar hålla mina geniknölar igång idag.

Åter en dag med lovely väder och jag hoppas sannerligen att det håller i sig. Jag ÄLSKAR verkligen sommaren. Har alltid gjort och kommer nog alltid att göra. Jag borde egentligen flytta till varmare breddgrader när det är höst och vinter men det är ju lite av ett projekt.

Igår var jag ute hos min ena kusin och firade mitt kusin-barns födelsedag i efterhand. Det var väldigt trevligt och jag fick möjligheten att träffa en annan av mina kusiner som jag inte träffat på hur många år som helst. Jag är verkligen glad att jag återfått kontakten med släkt från min pappas sida. Det känns jätteroligt!

Som sagt, idag är sista dagen före semester och det innebär också att jag kommer att vara frånvarande från min blogg en del. Det finns nämligen ingen dator och inget internet i sommarstugorna. Det är faktiskt otroligt skönt. Men det gör ju att det blir svårt att skriva. Men man vet aldrig... rätt var det är så har jag lämnat ett litet avtryck.

Må så gott och ha en riktigt skön sommar! Vi kanske ses...

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0