Min första budgivningsvinst

Jag tror att min kära vän M kommer bli mycket stolt när jag nu ska berätta att jag vunnit en min första vinst genom en budgivning på tradera. Jag är väldigt nöjd och kapet blev en "ljuslykta maffig mässig med lös stor glaskupa" för att citera direkt.

Min första vinst på tradera.

Jag ser nu fram emot att få hem min vinst (och hoppas att jag inte blivit lurad som den pesimist jag är när det gäller köp på internet). Jag är hur som helst nöjd.

För övrigt gjorde jag två andra fynd igår när jag var på väg hem från ett möte i stan. En kjol och en blus från VILA för endast 100 kronor. Känner mig även väldigt nöjd med dessa fynd.

Jag vill avsluta dagens inlägg med en liten sång:

JAG ÄR EN LITEN KANIN

Jag är en vanlig kanin
vanlig fast ovanligt fin
Öronen mina är långa och fina
och viftar som öronen ska, vift, vift

Jag är en vanlig kanin
vanlig fast ovanligt fin
Tänder mina är långa och fina
och gnager som tänderna ska, gnag, gnag

Jag är en vanlig kanin
vanlig fast ovanlig fin
Rumpstumpen min är liten och fin
och gumpar som rumpstumpen ska, gump, gump

Jag är en vanlig kanin
vanlig fast ovanligt fin
bakbenen mina är långa och fina
och skuttar som bakbenen ska, skutt skutt

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Men vilken fin liten sång ;)

2009-06-11 @ 22:19:04
URL: http://nlie-nlie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0