"Regnet det bara öser ner..."

Ja precis så är det... inte konstigt att man blir trött och längtar efter att bara få sova. Nu är jag i alla fall tillbaka i min stol på jobbet efter en helg fylld med detta:

I fredags var det efter jobbet personalfest. Det var väldigt lyckat. Väldigt trevligt! Jag rörde på mig vid 24 då jag skulle upp tidigt morgonen efter som alltså var en lördag. Ja. Då bar det upp vid 7.30 snåret för att vara hos läkare klockan 9.00. Mycket uppfriskande. Jag tycker faktiskt att det kan vara rätt skönt att strosa på gaorna i stan så tidigt på morgonen. Det är så lugnt och fridfullt på något sätt. Efter läkarbesöket åkte vi vidare till Katrineholm för att göra det sista på huset. Tapetsering och golvläggning. Så nu är faktiskt huset inflyttningsklart! Såååå skönt! Så på torsdag när vi åker ner för att fira midsommar ska vi sova i vårat hus för första gången har vi tänkt. Härligt! På söndagen, igår, packade vi ihop ganska sent och rörde oss hemåt. Men hamnade såklart i långa köer på grund av olyckor och många resandes hem från sina stugor. Jag hade pturen att börja må illa på vägen hem så jag var överlycklig när vi kom hem och jag fick ställa mig en varm dusch och pusta ut. Så skönt! Det känns så bra att vi är klara med huset nu. Det finns ju alltid småfix att göra men själva bygget är liksom klart.

Idag ska vi iväg för att titta på ytterligare en lägenhet i hopp om att kunna byta den mot vår tvåa. Vi får väl se hur det går...

Nu är det back to work och på återseende.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0