Sista måndagen innan semester

Ja, nu är det faktiskt bara några få dagar kvar att räkna ner tills semestern är ett faktum. Otroligt skönt! Midsommarhelgen blev väldigt lyckad i Katirneholm med god mat, härligt sällskap och fint väder. Väldigt skönt att gå och påta med lite småsaker också och inte något stort byggprojekt. Tyvärr blev det ingen inflytt då byggherren som skulle fixa inne i huset runt fönstrena inte gjort sitt jobb. Jag blev otroligt besviken men vi får fira inflytt nästa gång vi kommer dit. Istället fick vi öppna skumpaflaskan för våra vänner som förlovat sig tidigare på dagen, midsommarafton.

Igår åkte vi hem från Katrineholm och satt mesta delen av kvällen och planerade inför vårt nya hem. Idag åkte Mr T till stugan på västkusten och det känns alltid tomti hjärtat när han åker. Men det dröjer ju faktiskt bara fyra dagar tills jag åker ner för att vara där nere med honom. Längtar!

Nu ska jag runda av dagens arbete och eventuellt ta en after work med kollegorna. Måste hinna ut till lägenheten i Kallhäll ikväll också och snygga till lite. Det är visning i morgon och på onsdag så jag lär ju ta fram damsugaren. Den här veckan är fullspäckad även den, men då går ju tiden fort till ledigheten. Imorgon ska jag träffa kära vänner och äta middag, på onsdag är det fira födelsedag av kusinbarn som gäller och på torsdag ska jag iväg till Kallhäll för att fixa lite igen. Sen är det redan fredag och dags för avfärd mot västkusten! Underbart!

Hoppas ni har lika fint väder hos Er som det är här!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0