År 2008 - tillbakablick

Så var vi inne i år 2009. Det går så otroligt fort. Tänkte göra en snabb tillbakablick på förra året. Kan snabbt säga att jag är glad att det året är förbi. Det förde tyvärr inte med sig så mycket positivt förutom glimtarna att jag tog examen som multimedia journalist, började jobba på TV4, slutade jobba på TV4, började jobba på SVT men framför allt hittade jag några som förstod att jag inte mådde helt bra och stod i position att hjälpa mig i rätt riktning... Jag hade helt enkelt kört för hårt med mig själv, vilket jag var och är fullt medveten om. De som står mig nära vet vad jag pratar om. Jag är otroligt glad för att jag idag kan titta över axeln och konstatera att det var för jävligt rent ut sagt. Jag har fotfarande sånt som jag måste arbeta med mig själv kring men jag skulle vilja påstå att jag kommit långt! Förra veckan var vi i egypten, jag och Mr T. En vecka där jag tog stora steg inom mitt arbete med mig själv. Det känns som att detta år har en stor potential till att bli ett positivt år där mottot uppåt - framåt kan ta plats.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul att du börjat blogga. Men ännu roligare att du mår bättre! Skönt med semester, fortsätt arbetet med dig själv! Kramar Johanna

2009-03-02 @ 13:10:53
Postat av: Klara

Hej!



Roligt att du börjat blogga! Vad roligt att ni varit i Egypten & att du mår bättre!

Jag är ledsen för att jag vart dålig på o höra av mig på ett tag, det har varit hektiskt i januari o februari. Hoppas vi kan ses snart!

Många kramar till dig & Mr T ;)

2009-03-02 @ 15:19:28
Postat av: Anonym

Hej vännen min! Kul med din blogg. Snart får du/ni komma på middag hos mig. Idag kom sängen och soffan. Bamsekramar Sara

2009-03-02 @ 20:12:50
URL: http://www.finest.se/userBlog/?uid=29829
Postat av: red-m

Nu ligger du på min favoritlista babe!;)

2009-03-02 @ 20:44:24
Postat av: Monica

Hej sötnos!

Åh var roligt med blogg! Jag instämmer helt med att en av de finaste sakerna 2008 var nya vänninnorna, du och Sara. Jag är så glad för din skull och hejar på dig! Jag passar också på att själv tacka för ditt stöd. Du är en underbar och stark person Fredrika!

Kramar

2009-03-03 @ 11:02:13
Postat av: Frida

Hej gumman! Jag trodde det bara var jag som hade ett helvetes jobbigt 2008... Men vi kan bara försöka blicka framåt och ta vara på oss lite bättre. Ser fram emot att kika på din blogg och jag hoppas att vi har möjlighet att ses mycket snart! Kram på dig!

2009-03-03 @ 18:38:01
URL: http://fridadida.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Jag är så glad (för din skull) att du känner dig bättre och det ska bli spännande att få följa dig via din blogg. Är lite avundsjuk på dem som börjar skriva, skulle själv vilja men det blir inte av.

Egypten:) gu vad härligt det låter, få värme när vädret är skit i Sverige.

Vi måste snart träffas(det blev inget i julas eftersom jag inte fick tiden att räcka till). En bit mat måste vi ju alla ha på kvällen och en Sushi sitter alltid bra eller hur? Många stora kramar från din gamla gudmor :)

2009-03-05 @ 12:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0