Beklaga mig!

Ja det är vad jag tänker göra idag. Jag tänker beklaga mig. Det här är ju trots allt min blogg så det är väl här jag ska göra det...
Jag är så fasansfullt trött. Känns verkligen som att jag skulle behöva sova flera dagar i sträck för att kunna komma ikapp. Inte nog med det! De här nedrans "brainfreezes", som jag kallar dem - jag vet att man brukar kalla det så när man äter kall glass tillexempel men det här är inte samma sak , som jag får känner jag av extremt mycket idag. Är fruktansvärt jobbigt när delar av kroppen liksom domnar av titt som tätt. Jag tror att mycket har att göra med att jag behöver vila. Som jag försökt förklara för folk som frågar så känns det ungefär som när man slår i en nerv i något. Det gör ont och "förlamar"/domnar av huvudet och ibland en eller flera delar av kroppen. Otroligt jobbigt! Usch! Jag känner mig verkligen som ett riktigt klagomoln idag. Fredagar brukar vara bra dagar men den här fredagen känns verkligen jobbig.

Ikväll ska jag och Mr T till goda vänner och äta middag. Mycket trevligt! Det var så länge sedan jag träffade dem så det har nog hänt en hel del som jag måste bli uppdaterad med. Bland annat så har det varit en flytt och det är den lägenheten vi ska till för att kika på. Väldigt spännande! Sist vi åt middag med dem hade de lagat en otroligt god maträtt, vegetarisk för vår skull. Jag undrar vad det kan bli denna gång? Förhoppningsvist inte något allt för komplicerat. Det är många som tycker att det är knepigt att ha över vegetarianer på middag och det gör att det lätt blir komplicerat.

Hoppas på att morgondagen blir en bättre dag! Att det till och med börjar redan ikväll vore toppen!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0