Drakprojektet

Idag har jag försökt avsluta ett litet projekt på jobbet men inser att det nog tar någon dag till. Ett väldigt kreativt projekt. Jag tog på mig att fixa en "Här arbetar vi" plats där alla som arbetar med Bolibompa just nu ska finnas med bild och namn. Så nu måste jag självklart visa upp mitt verk i min blogg.

Bolibompadraken,av Fredrika.

Jag tycker verkligen om att få vara kreativ! Att få komma på idéer, arbeta med dem och se resultatet. Väldigt givande!

Igår var vi alltså och dansade. Det var bland annat vals och rumba. Det gick faktiskt bättre än förväntat vilket var skönt. Det är så jobbigt när man varit borta ett par gånger och så kommer man tillbaka och känner att man halkat efter och känner sig stressad över att komma i fas. Trots att Mr T var riktigt förkyld och vi var lite ringrostiga så tycker jag definitivt att vi får betyget godkänt. Vi hade tänkt dansa idag också men det känns onödigt att pressa Mr T med förkylningen. Bättre att försöka bli frisk. Speciellt eftersom vi imorgon ska på Wallmans och se show och äta god mat. Ett hett tips är att det just nu (och jag tror det är fram till april) är halva priset.

Nu ska jag jobba vidare och lyssna på den låt som etsat sig fast för tillfället, Basic element med "To You".

Tjing!

Kommentarer
Postat av: AM

Fin drake, Freddie! Illustrator? Ha så kul i kväll och roligt att du och mr T dansar, hälsa att han kryar på sig!

2009-03-12 @ 15:41:32
URL: http://ammyb.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Nej, den har jag faktiskt ritat för hand på vanligt papper. =)

Tack tack, jag ska hälsa honom! =)

2009-03-12 @ 16:21:30
URL: http://fredrikakrusberg.blogg.se/
Postat av: AM

Ja just det, det går ju att rita på vanligt papper också :). Fin iaf, ska bli kul att se när sidan är klar!

2009-03-15 @ 14:44:01
URL: http://ammyb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0