Earth Hour

Ja så har man lyckats få ut ett miljöbudskap på Bolibompas webb. Om än lite försiktigt så är det ändå gjort. Och det känns bra. Tycker att det är värt mycket även om det är lite man gör för att måna om miljön och omvärlden. Skulle kunna vara en replik till "Fröken Sverige" att framför i sitt tal. Men det är ju faktiskt så. Så på lördag är det dags att släcka lampan en timme. Jag undrar vilken babyboom det kommer bli efter det? Hörde nyligen att Babyboomen nu är över på grund av lågkonjukturen, men nog måste den komma tillbaka efter ett elektriskt avbrott? För är det inte så att det brukar födas fler barn när varit strömavbrott? Kanske är det mitt eget påhitt för jag har inget att luta påståendet mot, men det ska bli spännande och se hur många barn som föds om ca 9 månader.

Vill du också bli inspirerad till att släcka lampan på lördag (dvs imorgon) så titta på det här klippet:

Nassim släcker lampan och skrämmer Isabel

Det är lite flytande vad undermeningen är men det är för att SVT inte ska uppmana människor till detta. Nu vet du iaf vad du kan göra under tiden lyset är släckt...

Har förresten enligt önskemål lagt upp nya bilder på mig nu som ni ser, där den rätta frisyren är tagit sin plats ;).

Ha en trevlig början på helgen, för det tänker jag ha!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Azarina

Va fin du är i din nya frisyr, den kom liksom inte till sin rätt när vi sågs senast ;-)

Puss o kram Azarin@

2009-03-28 @ 21:03:56
Postat av: Anonym

Tack söta du! I know, då hade jag verkligen gått in för rollen som fårvallare ;)Nästa gång får jag se till att chica upp mig lite! Puss o kram!

2009-03-28 @ 23:58:45
URL: http://fredrikakrusberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0