En shopaholics bekännelse

Ja, det är vad filmen heter som jag ska gå och se med en av mina goda vänner. Det var länge sen jag var på bio så det ska bli riktigt trevligt! En annan av mina goda vänner hade fått tag på två biljetter och hade tänkt gå men blev dessvärre uppbokad för annat och då är det klart att man inte tackar nej. Så tack söta EM för biljetten! Måste säga att titeln på filmen lockar och gör att jag har lite förhoppningar om att den ska vara bra. Jag pratade tidigare idag med en av mina kollegor som hade sett den när han var i New York och hans betyg var att den var okay om jag förstod det hela rätt. Om man tycker om "Sex And The City" och "The Devil Wears Prada" kommer man antagligen tycka om "Confessions of a shopaholic", det var hans sammanfattning. Om fallet är sådant kommer jag nog tycka om filmen. Vi får väl se vad betyget blir...

Att vara sambo är inte alltid ultimat, speciellt inte om man har en som är genomförkyld och hostar sig igenom nätterna. Skulle verkligen behöva en hel natts sömn nu känner jag. Är riktigt trött. Är egentligen oförskämt att beklaga sig när det inte ens är jag som är förkyld... men det är väl så att var man utgår från sig själv.

Just nu känner jag att det skulle vara härligt att flyga till Paris. Vet inte om det är dit nästa resa bär men det känns som en stad som är perfekt att välkomna våren i. Man måste ha något att drömma om och längta till så just nu håller jag ögonen på Frankrikes huvudstad.

To be continued...

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! Hur va filmen? Jag har fått fri biljetter till den och funderar på att ta med syrran. /kram

2009-03-17 @ 11:27:21
URL: http://fridadida.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Hej!

Jag tyckte filmen var bra! Tycker absolut att du ska gå och se den. Gillar man chick flicks så är den absolut värd att se! =) Hoppas allt är bra med dig!

Kram

2009-03-17 @ 13:54:46
URL: http://fredrikakrusberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0