Morgan bröstade upp sig

Nog för att jag missade Lets Dance igår men det har ändå inte gått förbi mig att Morgan tog med mitt förslag att riva isär skjortan i salsan. Jag kan inte låta bli att bli löjligt glad över det. Som trogen tittare av programmet så ska jag självklart se reprisen imorgon för att se buggen också som jag så klart redan läst att det gick sämre med. Kanske borde ha sparkat honom två gånger i rumpan och inte bara en. Vill så klart tro att mitt inflytande är större än vad det är...

Idag ska det bli skönt att verkligen inte göra något annat än att vara hemma. Det behövs verkligen dagar då man inte har något planerat. Speciellt efter en vecka där alla kvällar varit uppbokade och man kommit hem sent. Mindre kul är det att tvätta, men ett ont måste. Ett måste jag tagit tag i idag.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0