Tid är pengar

Idag känner jag att helgen har gått alldeles för fort. Jag skulle behöva en dag till för att hinna vila. Men så är det väl ofta. Ja att man tycker att tiden inte riktigt räcker till. Vi var efter lunch idag iväg för att titta på en bil. En svart Hyundai coupé. Väldigt snygg och inte allt för många grejer att fixa men priset låg lite för högt för den ansåg vi. Därför blev det heller inget köp. Men vilken tid det tar att titta, provköra, diskutera pris osv. Tiden går så fort och uttrycket "tid är pengar" passar verkligen in i vissa sammanhangt. Även om pengar så klart inte är allt!

Veckan som kommer ser som vanligt fullspäckad ut vid en snabb överblick. Uppbokad varje kväll till lördag med dans, träff med goda vänner och middag med föreställning. Men det är roligt att ha något att se fram emot i veckorna. Dansen är dock det som blir tuffast den här veckan tror jag. Anledningen är att jag och Mr T varit från tre veckor nu och missat två gånger vilket gör att det blir till att försöka komma ikapp denna vecka...På med skorna och fram med envisheten och dansglädjen. Det ska bli riktigt kul!


Kommentarer
Postat av: Klara

Ni är ju riktiga fenor på att dansa :) Det fixar ni lätt som en plätt!



Kramar Klara

2009-03-09 @ 22:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0