Wallmans och goda vänner + film = lyckat

Igår var jag och Mr. T på Wallmans för att äta god mat och se show. Det vart en väldigt mysig kväll trevlig servitör och rolig underhållning. Och så klart, god mat. Det var skönt att bara sitta och prata och samtidigt göra något annat ån det vanliga en vardagskväll. Innan vi åkte iväg till Wallmans var jag faktiskt ivåg och klippte mig. Nu har jag den kortaste frisyren jag någonsin haft. Något jag trodde jag skulle misstrivas med men jag trivs faktiskt riktigt bra. Med tanke på de reaktioner jag fått så verkar även andra tycka att resultatet vart lyckat. Det känns riktigt skönt!

Idag var jag och fick tag på Tony från Lets Dance. Jag fick hans bok från TV4 når jag avslutade min anställning där i höstas och ville "såklart" få den signerad av honom. Uppdrag utfört Han var så trevlig så och tyckte såklart att jag och Mr. T skulle byta från Helena och Tobias dansklass till hans. Smygreklam, jojo.

Ikväll hade jag två riktigt goda vänner över på myskväll med hemlagad pizza och filmen "slumdog millionaire". Riktigt bra film som gjorde sig bra på projektorduken. även om jag gjorde lite motstånd till projektorn (eller ja, snarare alla kablar som jag blir tokig på, men som min kära Mr. T lyckats ordna riktigt fint med för min skull) måste jag såklart erkänna att det är en viss charm i det hela.

Så har man lyckats göra en snabb genomgång av det mest intressanta från de två gångna dagarna. Inte så pjåkigt.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0