Yes Man

Såg precis filmen "Yes Man" med Jim Carrey. En film som känns direkt kopierad från "Liar Liar".  Jag har gillat Jim Carrey väldigt mycket men tyvärr känns det som Mr T uttryckte det;
- ... som att hans filmtopp har passerat.
Jaa, det känns så. Tråkigt. Jag undrar om skådisar känner vid något tillfälle att, "nu skriver jag på ett kontrakt som gör att mina "glansdagar" är över". Eller om det bara slår personen en dag. Vad 17 hände? Vad läskigt det måste vara och kännas att inse att man kanske aldrig kommer göra comeback. Det måste bli en livskris... vad gör jag nu? Skulle vilja fråga någon som varit i den situationen om det är dags att tänka på ett karriärsskifte eller om man fått ihop tillräckligt mycket slantar för att bara leva. Det beror antagligen mycket på vart man varit skådis. Ja om man varit det i Sverige eller USA till exempel. Något att fundera och kanske återkomma till när hjärnkapaciteten är på en högre nivå än den är när klockan snart slår midnatt.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0