Fartfylld vardag

Det händer så mycket hela tiden och nu känner jag verkligen att min ork börjar ta slut. Det är så mycket som ska hinnas med varje dag och om något inte hinns med blir det ju uppskjutet till dagen efter och så blir det så klart ännu mer att göra då. Idag ska jag efter jobbet hinna in till ett möte istan, iväg till banken och fixa med papper, till byggvaruhus och köpa grejjer till min lgh inför försäljningen, träffa mäklare och måla i lägenheten samt lägga golv i badrummet. Inser när jag radar upp det här att det är väldigt mycket som ska göras på väldigt kort tid. Imorgon bär det av till Katrineholm för att försöka färdigställa huset. Hoppas hoppas att vi kommer så pass långt att jag kan inreda det nästa gång vi åker ner.

Igår träffade jag en vän på stan och strosade runt i butiker och åt middag. Så skönt att göra något annat än att flänga runt hela tiden. Det var väldigt roligt att träffa henne. Hoppas att jag ska hinna med lite mer sånt när det har lugnat ner sig med alla bostäder. Jag tycker såklart att det är kul när det händer saker men ibland blir det lite för mycket samtidigt.

Min vän cykeln har inte fått vara med på flera veckor till jobbet nu och det känns också tråkigt. Jag skulle verkligen behöva den turen både för träning och frisk luft men också för att få en stund för mig själv. Rensa hjärnan lite helt enkelt. En kväll hemma i soffan framför TV:n är väldigt lockande just nu. Kanske ett bad också. Ska nog försöka få in det i nästa vecka. Nu är det dags att arbeta vidare så jag kan utföra mina affärer efter jobbet.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0