Fredag, dagen med stort F

Ja fredagar är väll så gott som alltid en bra dag. Det är slutet på en arbetsvecka och början på en helg. Suveränt!
Idag bär det av mot Katrineholm igen. Denna gång för att grundmåla huset så det inte blir förstört. Det är ändå rätt skönt att komma bort på helgerna. Men ibland vill man ha en helg hemma och den här helgen var en sådan. Känner mig supertrött från förra helgen då det var bygge och plantering som gällde och hade behövt en lugn och stillsam helg på hemmaplan.

Igår började jag och en tjej som jobbar på hjärnkontoret nu samtala om våra utbildningar. Det ena ledde till det andra och till slut hade vi startat en diskussion om ett projekt som vi båda skulle vilja jobba med. Jag känner att det verkligen skulle kunna bli något och var så taggad igår att jag till och med började researcha på google. Jag får berätta mer om projektet längre fram. Jag kan dock avslöja att jag tror det finns ett stort allmänintresse.

Jag längtar såå mycket till sommaren och det är ju faktiskt inte så långt kvar tills den är här på riktigt.

Ha en bra start på helgen!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0