Fullt ös... eller något...

Nu är det måndag igen. Hur gick det till? Det går så himlans fort. I torsdags bar det alltså iväg till Katrineholm för att byggas på vårt hus. Vi kom ganska långt, men jag är ju aldrig nöjd om det inte är klart ;). Så nu är innerväggar fixade och vi ska ta oss ner dit i helgen igen för att fixa taket och spackla. Sen är det "bara" tapeter, färg, lite lister och golv kvar. Sen är det klart för inflytt. Vi åkte hem i lördags för att slippa köerna vilket var otroligt skönt! I går, söndag, bar det av till Kallhäll för att fixa lägenheten inför försäljning. Vi hann klart allt vi ville och nu har jag tagit ledigt på onsdag för att kunna åka dit och fixa det sista inför fotograferingen mitt på dagen. Det känns verkligen som fullspäckat schema. Vi var och tittade på ytterligare en lägenhet på vägen hem från Kallhäll igår. Min kära bror måste ju ha någonstanns att bo också.

Jag har verkligen inget minne kvar att använda mig av så numera har post.it.lappen blivit en trogen vän. Jag skulle behöva en egen sekreterare som tog emot alla samtal och skickade iväg mig på möten och så vidare. Men det har jag inte riktigt råd med känner jag... Istället använder jag min kära Mr. T vid behov. Det är tur att han fortfarande har lite plats kvar i minnet.

Idag ska vi iväg efter jobbet och skriva de sista bank-pappren också. Ska bli skönt att kunna avsluta den delen.

Höres!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0