Grenen

Varje morgon när jag väljer att ta en väg till jobbet som går i en park så går jag förbi något väldigt annorlunda. Det är ett träd. Med en gren. Den här grenen är väldigt speciell. Den har inga unika kunskaper och heller ingen magisk påverkan på saker och ting, men däremot har den ett väldigt speciellt utseende. Jag har ett kort på den här grenen. I min mobil. Jag var tvungen att dokumentera för att senare kunna fråga folk omkring mig om det bara var jag som såg... vad jag... såg. Men nej då, det var fler som såg... vad jag... såg. Grenen utmärker sig på det sättet att det väldigt mycket liknar något högst otillbörligt att ha i en park, bredvid en lågstadieskola, i centrala stockholm. Jag lämnar min förklaring till din fria tolkning av vad denna föreställer och hoppas på att snart kunna lägga upp en bild på denna gren så att du själv får bedömma om du ser... vad jag... ser. Jag såg den här om dagen, jag såg den idag och jag ser den säkert imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0