Lägenhetsfotografering i Kallhäll

Idag har jag tagit ledigt från jobbet för att hinna med allt som finns på dagens to-do-lista.

Imorse var jag hos tandläkaren. Aj aj ont i munnen. Sen bar det iväg till plantagen för att köpa en liten blomma till balkongen inför fotograferingen. Vidare till kemtvätten för att hämta brorsans kavaj som jag råkat måla på. Inte klar. Iväg till lgh för att städa inför fotograferingen. Gnugg, gnugg och skur, skur. Himlans jobbigt och klar på sekunden när mäklaren ringde på dörren. Fick dock lov att öppna ytterdörren och välkomna honom med jordiga händer då jag precis planterat klart blomman på balkongen. Snurrade runt i lgh för att undvika att komma med på lgh bilderna. Tror jag lyckades... Tackade mäklaren som åkte men glömde blixten till kameran. Jag ringde och sa "du har glömt blixten till kameran". Han kom upp igen och hämtade... just det, blixten till kameran. Jag fixade med det sista i lgh och ringde kusin Azarina. åkte och köpte lunch. Våldgästade kusin Azarina. Gick i Väsby centrum, hittade vita leggings, catching - $. Skjutsade Azarina till hennes bil. Skyndade mig hemåt för ett möte... som jag missade. Bokade om mötet. Hemma!

Hjälp! Hur kan det bli så mycket på en dag? Igår var vi, jag och Mr T också i kallhäll men först en vända på ikea. Lyckades få tag på en bra och billig säng till sommarstugan! Skönt att ha det klart, för snart tänker vi flytta in. =) Nu är det bara att vänta på att lägenhetens annons ska komma upp... spännande!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0