Trött

Idag är jag så trött så att jag när som helst skulle kunna somna stående. Jag känner att jag verkligen behöver ledigt. Hoppas verkligen att vi blir klara med stugan i helgen. Igår träffade jag M och åt middag inne i stan. Väldigt trevligt. Då tyckte jag att jag var väldigt trött men nu inser jag att det nästan inte kan kallas för trött om man jämför med hur jag känner mig idag. Längtar så till sommarsemestern som jag nu bestämt mig för hur jag ska göra med. Det blir sammanlagt 5 veckors ledighet. Det har jag inte haft sen högstadiet. Längtar så. Det är faktiskt bara tre veckor kvar.

Nästa lördag får ni komma förbi borggården och måla självporträtt och bli inspelade av bland annat mig med hur ni tycker att en kompis ska vara. Bolibompa kommer alltså vara där på nationaldagen med olika aktiviteter helt enkelt. Ska bli roligt att göra något annorlunda. Och på söndagen bär det av till Kallhäll för att städa inför visningen.

Back 2 work. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0