1:a advent

Tänk att det redam är första advent. Tiden springer verkligen iväg. Idag har jag bakat lussebullar och pysslat lite så det är adventsfint här hemma. Mysigt! Igår var vi iväg och tittade på en festlokal i Skärholmen. Det var jättefint tycker jag! Vi får väll se om det kan bli det stället eller om vi söker oss vidare. Det är en gård med ett stor hus och två mindre. Huset ligger så man ser vattnet och har stora gröna områden runt omkring. Att priset är bra gör ju inte saken sämre. Jag är väldigt förtjust i stället. Det enda som är lite knepigt är läget, att det är en bit utanför stan. Men samtidigt kanske det inte gör så mycket. Vi var även förbi en av mina morbröder och bytte grejer med varandra och sen bar det av till IKEA för att köpa lite av varje hem. Efter det åkte vi till den kyrka som vi ska vigas i och den är verkligen fin! Helt perfekt! Jag är så nöjd. Sen åkte vi hem och lastad eav grejerna och gick till Mr T:s mamma för att äta middag. Vi skulle nämligen gå på teater på dramaten senare på kvällen tillsammans med henne och en av Mr T:s mostrar. Det blev "Höstsonaten" och jag tyckte faktiskt den var riktigt bra. Tung men väl värd att se! Nu ska jag strax börja med maten. Trevlig första advent!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0