Dagen innan fredag

Igår var jag och Mr T på vårt första möte i vår nya bostadsrättsförening. Riktigt trevligt. Vi blev bjudna på fika och fick med oss en present hem, energisparlampor. Inte så dumt. Jag kände att det skulle vara roligt att engagera sig i föreningen men det här året är det dessvärre försent att anmäla sitt intresse, så det får väl bli nästa år. Jag lyckades i alla fall komma med frågan "vem har hand om föreningens webbsida" under punkten "övriga frågor" och fick till svar att just nu var det ordföranden själv. De ville dock gärna ha någon som hade hand om den och frågade om jag kanske var intresserad och att vi kunde prata efterråt. Så det gjorde vi. Det var ytterligare en person som visat intresse för att ta hand om webbsidan så vi får väl se vem som får ansvaret. Jag tycker ju att det är roligt så det vore inte så dumt. Ett sätt att delta och vara engagerad.
Jag skulle ha träffat en vän igår men vi ställde in det då jag inte kände mig så pigg och hon var lite förkyld. Vi får ta igen det nästa vecka!

Idag är det alltså torsdag. Jaa, det blir nog en bra dag. Jag vet i alla fall vad jag ska äta till lunch. Pannkakor!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0