Inflyttningsfest - Check!

Så var det måndag igen... helgen har gått väldigt fort. I fredags fogade vi sista kaklet och gjorde slutförde många projekt i lägenheten. På lördagen gick vi upp rätt så tidigt för att hinna städa undan det mesta inför gästerna som börjde trilla in på eftermiddagen. Det blev en lyckad kväll tycker jag. Det var väldigt trevligt. Och vilka fina presenter vi fick! Sista gästerna gick väl vid 00.30-snåret och man var väl i säng vid 01.30. Så skönt att få städa undan efter en fest så att det är rent och snyggt på morgonen när man kliver upp. Det var som sagt väldigt trevligt! Tack alla!

Igår hade vi vår första slappardag sen lååång tid. Kändes konstigt att bara ligga i soffan och kika på film... okay vi damsög och tvättade och lagade mat men inget projekt med lägenheten! Känns så lyxigt att kunna röra sig "normalt" i lägenheten. Inga lådor som står i vägen, inga träskivor, inga högar med plast, inga skåp utan luckor... Visst finns det saker kvar att fixa. Men det är inga byggprojekt. Det skulle vara garderobsdörrar som klassas som byggprojekt då, men de lär vi inte ta tag i förrän om ett bra tag. Ser fram emot att kunna småpula med lister och täckskivor när det passar framöver.

Idag hoppas jag kunna gå och ta influensavaccinet. Det var slut förra veckan när jag skulle ta det så vi får väl se om de har fått in nytt idag. Vore skönt att få det gjort. Kanske blir det en träff med Nettan idag också. Beror på hur min gravida vän mår.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0