Montag

Nu är det måndag. Tiden går så nedrans snabbt. Det rullar på i 180... minst! I fredags skulle vi åkt till Lysekil och träffat vänner men vi ställde in vår tripp då jag kände mig väldigt sliten. Att jag började blöda näsblod vilket jag inte brukar göra tyckte jag räckte som bevis på att det var dags att dra ner på tempot, där av blev det ingen långtur heller. Väldigt tråkigt men nödvändigt. Istället blev det en lugn och väldigt kort tripp till min ena kusin som fyllde år på lördagen och sen till kyrkogården och satte ljus. På söndagen jobbade vi dock lite mer med lägenheten igen. Vi fick faktiskt en hel del gjort. Väldigt skönt! Försökte dock att ta det lite lugnt med tempot och inte överjobba mig själv mer än nödvändigt. Den här veckan känns lite lugnare. På lördag är det inflyttningsfest hemma hos oss men i övrigt har jag inget inbokat än så länge. Skönt att kunna fokusera på lägenheten och vara lite spontan för en gång skull.

Min bror flyttade förra torsdagen till hans första egna lägenhet så vi åkte förbi honom i helgen. Jätteroligt för honom att få något egent och skönt, nu slipper han funder över vart han ska ta vägen om den han skulle hyrt av ändrar sina planer. Det känns som att det är väldigt många som flyttar just nu...

När vi var på kusinens födelsedagsfirande var en annan av mina morbröder där med delar av sin familj och de är så söta som engagerar sig så i mitt och Mr T:s kommande bröllop. De hade kollat upp en lokal att ha festen i så nu blir det till att åka och titta på den inom snar framtid. Jätteskoj! För övrigt gällande bröllopet känner jag att det inte är prio just nu. Vill få "färdig" lägenheten innan jag ger mig in på nästa projekt till 100 procent. Det är klart att jag har det i huvudet hela tiden och har ögonen på det när det dyker upp men jag vill gärna avsluta ett kapitel innan jag tar mig ann det andra. Nu ska jag påbörja måndagskapitlet så jag kan avsluta det innan hemgång...

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0