Nu är det fredagsmyyys

Jojo! Idag är det fredag och det innebär början på helgen. Jag är så trött så det ska bli så skönt med helg. Idag ska jag och Mr T tillsammans med en av mina morbröder åka och titta på en lokal som är tänkt till bröllopets festligheter. Ska bli spännande att se hur det ser ut och om det faller oss i smaken. Jag jobbar hemifrån nu på förmiddagen och min morbror kommer förbi och hämtar upp mig om ett par timmar. Sen blir det till att åka till jobbet och fortsätta efter titten. Han är så snäll som hjälper oss!

Igår kväll satt jag och Mr T och ögnade igenom flera tänkbara festlokaler och man blir verkligen helt snurrig efter ett tag. Om inte stället vi ska kika på idag känns bra så har vi alla fall hittat några till ställen värda att titta på. Tittade även vidare på bröllopsklänningar på nätet igår. Hittade en designer som jag verkligen gillade men det är fortfarande svårt att hitta den rätta klänningen tycker jag. Förstår att jag måste sätta på mig den för att känna om det känns rätt. Letade igår också efter Tävla och vinn- tjänster på nätet igår. Tänkte att jag kunde hitta en tävling som kunde betala hela vårt bröllop... skämt och sido så hittade jag iaf en sida där det fanns en hel del roliga tävlingar (även om jag är skeptiskt till många av dem) som jag tog tillfället i akt att slänga mig ut och tävla i. Jag brukar ju inte vinna men om jag inte försöker så kommer jag absolut inte att vinna. Så länge man inte binder sig på en massa jox känns det okay att delta. Jag får återkomma om det trillar in någon vinst... dock inte så troligt...

Imorgon ska vi fira en av Mr T:s kusin som fyllt 30 här i veckan. Det ska tydligen bli Thai-inspirerat, spännande! Känns skönt att få GÅ på festligheter den här helgen istället för att hålla i dem. Inte för att jag inte tycker att det är roligt men det kan vara rätt skönt att bara få sitta och glida med på vad som händer. Jag ska även träffa en kusin vitamin och kika lite på bröllopsklänningar imorgon i stan. Ska bli väldigt roligt men också lite konstigt... det är ju inte direkt varje dag man går och testar en sådan klädsel.

Igår fick jag ett mail från ordföranden i vår bostadsrättsförening där han frågade om jag fortfarande var intresserad av att ha hand om webbsida och att han med glädje skulle lämna över den till mig. Jag svarade såklart att det skulle vara väldigt roligt. Så nu inväntar jag fler uppgifter och möjligheten att få sätta mig ner med honom och diskutera utformningen. Roligt att få vara delaktig!

På söndag hoppas jag få chansen till vila. Jag ska SE TILL att jag får vila. Måste bli av med lite av min trötthet...

Må så gott och Trevlig helg!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ta hand om dig nu! Och lycka till med klänningar!

kram

2009-11-13 @ 11:13:59
URL: http://nlie-nlie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0