Tisdag

Idag har jag varit så himla trött och icke pepp så bloggen föll helt bort i morse. Idag var i alla fall jag och Mr T till Van Der Nootska Palatset för att se på lokalerna inför bröllopet. Vi har alltså inte bestämt att vi ska ha bröllopsfesten där men vi tittade på lokalerna för att se om vi var intresserade. Det var verkligen jättefint! Men det kostar lite därefter också. Vi ska diskutera det hemma och på måndag lämna vårt första "bud" (dvs ja-tack eller nej-tack). Skulle gärna säga ja igen men plånboken sätter griller i huvudet. Ikväll ska jag träffa en gravid vän i stan och äta middag. Det ska bli trevligt. Bara så synd att jag är så himlans trött... skulle vara skönt och slänga sig i en pluffsig och varm säng...

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0