Ett litet tecken

Det blev ingen träff med Mary och Em igår. Ingen av oss var direkt på topp. Det blev istället för mig till att åka hem till svärmor för att få mig en bit mat och ge Jersey middag. Fick möjligheten att åka och lämna tillbaka det som vi hade över från köket till IKEA också. Jätteskönt! Sen satt jag därhemma i soffan och åt min grapefrukt och försökte koppla av lite. Imorse när jag gick upp började jag blöda näsblod. Jag brukar INTE göra det men på senare tid har det kommit några gånger. Ett bevis på att det är dags att trappa ner på tempot igen. Skulle egentligen på afterwork idag men... kanske inte är den bästa idéen ändå. Är nog bättre att bara åka hem och lägga sig på sofflocket så gott det går. Vi får se hur dagen artar sig. För övrigt är det torsdag idag och det innebär pannkakstorsdag här på SVT. Ja i alla fall för en del av oss. Vi har liksom bestämt oss för att ses i "matsalen" och äta pannkaka varje torsdag. En bra ritual tycker jag! Men förra torsdagen kände jag att jag förätit mig på ärtsoppa så jag hoppar nog den idag. Finns en del annat man kan pilla i sig innan man dyker på pannkakorna med grädde och sylt. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0