Ny dag - nya tag

Igår lanserade Bolibompa sin "Tanzansania-sida" och därmed också den flash-film jag jobbat med tillsammans med vår illustratör den sista tiden. Riktigt roligt att den äntligen ligger ute. Vill du också titta på den kan du kika här: http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=116486&a=1726024#picker1. Vi har alltså haft en av Bolibompas programeldare i Tanzania för världens barn och nu får vi chansen att visa materialet.

Efter jobbet igår åkte jag och Mr T iväg för att köpa mer färg till sovrummets garderob. Så det blev till att måla igår igen. Och sista varvet på den garderoben hoppas jag det blir idag. Ikväll har jag förhoppningar om att garderoben ska sitta på plats med inredning och allt så vi kan börja använda den. Ska bli så skönt att ha någonstanns att göra av sina kläder.

Jag har inom loppet av tre dagar fått veta av två av mina vänner ska ha barn. Det som är helt crazy är att båda två är beräknade till samma dag. Hur galet är inte det!? Men otroligt roligt! Jag tycker verkligen om barn så att mina vänner skaffar sig några är inte mig emot.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0