Dansa dansa dansa

Jag har fått möjligheten att använda mina ringrostiga ben och armar och göra en koreografi till Bolibompasändningen lördag kväll. Verkligen jätteskoj! Det är trots allt några månader sen jag tog några danssteg (nej jag räknar inte med discogolvet) men det är alltid lika roligt.

Igår målade jag sista vändan vitt i vardagsrummet (och ett extra lager vitt i hallen efter elektrikerns missöde med borren) och idag hoppas jag på att hinna med en vända på fondväggen. Ska bli spännande att se hur färgen blir! Mr T hann också skruva ihop alla köksskåp igår. Han e allt bra duktig han! Så ikäll blir det lite småfix för hans del. Imorgon ska jag hämta hem min lilla Jersey igen. Saknar henne så! Men då blir det till att "flytta" till nya lyan. Ingen idé att sätta henne i den gamla lägenheten som är så stökig. Bättre att få komma dit vi ska bo från och med nu. Spännande och se vad hon tycker också.

Ikväll ska jag äta middag med min gudmor. Det är väl ett år sedan vi sågs nu. Tiden går så fort! Men nu ska vi i alla fall ses. Jättetrevligt!

Snabb - effektiv - information

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0