En man - ett kök

Igår när jag kom hem från middag med god vänn möttes jag av ett kök som inte längre var tomt. Mr T hade faktiskt "fixat" ena sidan av köket och alla skåp var på plats på golv och vägg. Så skönt! Han kan han - min karl! Det är skönt när saker faller på plats allt eftersom. Jag är ju ganska otålig och tycker att jag har rätt bra tålamod med lägenheten men det är klart att jag vill vara klar så snart som möjligt. Ska bli skönt att flytta alla saker nu i helgen så vi kan koppla av den gamla lägenheten och bara fokusera på den vi faktiskt bor i.

Ikväll ska jag träffa två andra vänner för att äta middag och uppdatera med senaste nytt. Det är skönt att faktiskt ta sig tid att göra annat än att bara jobba (antingen med hemmet eller arbetet). Det är verkligen vitkigt att få tid till annat. Det har jag ju "börjat" förstå nu. Jag har så lätt för att bara köra på och inte tänka på att man faktiskt behöver göra annat än att jobba emellanåt. Jag vill alltid vara så effektiv och som jag skrev tidigare så är jag väldigt otålig, vill helst ha saker gjorda för 5 minuter sen. Det är verkligen något jag försöker jobba med. Att jag inte behöver vara så himla effektiv hela tiden. Det är okay om något dröjer lite innan det blir gjort. Så klart också en prioriteringsfråga.

Vill tipsa om en sida som jag faktiskt tyckte va rätt skoj. Du laddar "bara" upp ett foto på dig själv och sen händer det bara! :

http://nanok.com/mpc/

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0