Ett kök med spår

Igår var vi och hämtade vår diskmaskin. Det är sant! Dagarna med handdisk är över. Visst kommer vi behöva diska förhand ibland men inte varje dag! Fantastiskt. Nu ska vi bara få den på plats också. Installerade tvättmaskin och torktumlare igår också. Jätteskönt att kunna börja tvätta igen och jag var snabb med att lägga i första högen. Sen vidare in i torktumlaren. Vilken lyx! Torra kläder på en timme. Åter igen, fantastiskt!

Dessvärre hände en liten olycka på en av våra skåpsstommar igår. Thomas var i full färd med att såga i vår nya bänskiva för att kunna sänka ner vår spishäll och diskhon. Helt plötsligt hör jag "det kasnke inte var så bra". Och nej, det var inte så bra. Han hade råkat såga i skåpsstommen och tyvärr så att det kommer synas. Så idag blir det till att åka till IKEA igen och köpa en ny stomme. Som tur är så är inte stommen den dyra biten i skåpet. Men ändå tråkigt. Idag hoppas jag på att få tag på den man jag fått kontakt med via blocket då han säljer två sängbord som vi vill ha. De finns inte att få tag på i butik längre så det vore toppen om vi fick dem.

Back to business... Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0