Ett mobilt sätt

Så är det nu första gången jag skriver i min blogg via min mobil. Har äntligen fått rumpan ur vagn och skaffat mig ett bra internet som inte kostar allt för mycket. Jag säger som Maria Montazami "toppen". Idag har det känts lite tungt. Kan bero på att jag saknar Mr T och tycker det är dags för honom att komma hem, kan bero på att jag är hälsans trött efter flera veckors flytt och renovering. Ska bli skönt och väldigt roligt att få åka iväg på lördag! Imorgon är det för övrigt sista dagen vi är ansvariga för vår gamla lägenhet, även det otroligt skönt! Snart är det ett avslutat kapitel. Så skönt att alla lägenhetsaffärer är avklarade innan vi reser, då slipper man ha det i huvudet. Nu ska jag hem till Jersey och äta middag. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0